مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ماجرای لو رفتن ترکیب استقلال چیست؟ | خبرچین بیخ گوش مجیدی

  • کد خبر: ۸۸۹۰۸
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
ماجرای لو رفتن ترکیب استقلال چیست؟ | خبرچین بیخ گوش مجیدی
ترکیب استقلال مقابل نساجی یک روز قبل از بازی این تیم لو رفته است تا مشخص شود همچنان افرادی بیخ گوش فرهاد مجیدی اقدام به خبرچینی برای برخی رسانه‌ها می‌کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ترکیب استقلال برای بازی با نساجی زودتر از آنچه تصور می‌شد در اختیار برخی رسانه‌ها قرار گرفت و آن‌ها نیز به محض اطلاع از این ماجرا، ترکیب استقلال را یک روز قبل از بازی با نساجی لو دادند.  

اطلاعات به حدی جزئی از دل تمرینات استقلال به بیرون برده می‌شود که برخی جریان‌ها از حضور دروازه‌بان سوم استقلال نیز در این میدان آگاهی و اطلاع کافی داشتند در حالی که معمولاً در چنین شرایطی سعی می‌شود، خبر‌هایی از این دست مخفی مانده و اطلاعات به این سرعت در اختیار برخی رسانه‌ها قرار نگیرد. در استقلال، اما معمولاً هیچ خبری نیست که پنهان بماند و مهم‌ترین مسائل به سادگی از درون تیم به بیرون منتقل و در برخی کانال‌ها و صفحات مجازی اینستاگرام دیده می‌شود.  
در همین راستا فرهاد مجیدی چند روز قبل از بازی با نساجی و شروع دوباره لیگ برتر هشدار‌هایی را به زیرمجموعه‌اش داده بود و حتی گفته بود اگر بفهمد شخصی اقدام به اطلاع رسانی خبر‌های درون تیم می‌کند، قطعاً برخورد سفت و سختی با او خواهد داشت، اما با وجود هشدار‌های جدی و  بی‌پروای سرمربی استقلال و تهدید به کنار گذاشتن از مجموعه تیم، در کمال ناباوری همچنان خبر‌ها به بیرون منتشر می‌شود.  
اینکه چه افرادی در حال انتقال اطلاعات جزئی تیم به بیرون از مجموعه هستند، روشن نیست، اما به طور قطع مدیران باشگاه نیز باید پا وسط گذاشته و پیرامون این ماجرا تحقیقات دقیق‌تری انجام دهند تا فرهاد مجیدی نیز با آرامش بیشتری تیمش را هدایت کند.
 تردیدی نیست وقتی به این سادگی خبر‌ها و حتی ترکیب اصلی استقلال یک روز مانده به بازی‌های حساس در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد و رقبا به سادگی پی به ترکیب استقلال می‌برند، کار برای فرهاد مجیدی نیز سخت‌تر و دشوارتر می‌شود.  
در هفته‌های آتی استقلال بازی‌های سخت‌تری نیز پیش روی خود دارد و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، دشواری‌های مجیدی و همکارانش برای کسب موفقیت در استقلال فزونی خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->